vertrekdag - Reisverslag uit Zaventem, België van cindi Van Looveren - WaarBenJij.nu vertrekdag - Reisverslag uit Zaventem, België van cindi Van Looveren - WaarBenJij.nu

vertrekdag

Door: baci

Blijf op de hoogte en volg cindi

27 September 2015 | België, Zaventem

Wat een drukke dag!
We moesten eigenlijk alles nog bijeen zoeken op de vertrekdag.
Ik had wel al een lijstje gemaakt van wat we allemaal nodig hadden maar we hebben het zo druk gehad dat we alletwee nog totaal geen tijd hebben gehad om te pakken.
Bart had gisteren onze laatste machine was gedraaid En ik had vrijdag de ehbo kit nagekeken zodat we nog medicatie konden gaan halen moest het nodig zijn.
Ik heb mij voornamelijk bezig gehouden met alles bij elkaar te zoeken voor de rugzakken en Bart heeft van de computers backups genomen, vliegtickets opgezocht, het kleine computerke geupdate, fotokaartjes leeg gemaakt. Alles wat met elektronica te maken had.
We hadden het nog druk tot 15u maar het is allemaal gelukt!
Buurvrouw Christel uiteindelijk nog kunnen verwittigen dat we weg waren en tegen half vier zaten we in de auto richting het werk van Bart. Daar zetten we meestal de auto als we op reis vertrekken.
Tegen 16.15u waren we op het vliegveld en nu zitten we te wachten op onze vlucht naar Madrid.

De reis kan beginnen, of beter: is al begonnen, want zodra je in de luchthaven bent keer je normaal gezien niet meer terug.

Saluuuuuutjes