San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van cindi Van Looveren - WaarBenJij.nu San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van cindi Van Looveren - WaarBenJij.nu

San Carlos de Bariloche

Door: baci

Blijf op de hoogte en volg cindi

17 Oktober 2015 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

We zijn alweer een paar dagen verder. Het gaat snel hier. We zijn vertrokken met de bus in Mendoza om 20u en waren er de volgende dag rond 14u Het was ongeveer 1200km rijden. Het viel eigenlijk nog goed mee.We hebben elk 8u geslapen denk ik. We hadden weer zetels die volledig plat konden. Dus best oké.
Het busstation lag 4-5km buiten het dorp dus hebben we de lokale bus genomen naar het centrum. We reden precies een dorpje in de Alpen binnen. Heel grappig. De huizen zien er heel Oostenrijks uit. Heel grappig. Toen we aankwamen was het juist de laatste dag van het ski seizoen. En de lente is hier in volle bloei. De krokussen en tulpen bloeien hier nu. Heel tof. Het was hier tussen de 15 en de 20℃ met een heel aangenaam zonneke.
De tweede dag zijn we een berg wandeling gaan doen. Dat was prachtig. Er zijn hier prachtige meren met daarlangs bergen met nog sneeuw op de toppen. De wandeling duurde ongeveer 5 u en was wel een beetje pittig maar de moeite!
Vandaag rustig door het dorpje geslenterd en een keer vroeg in ons bedje.
Morgen vliegen we naar El Calafate. We hadden de keuze tussen een vlucht van 1,5u of een busrit van 30u. De bus moet een grote omweg maken omdat hij niet over een paar cols kan. Dat kan alleen in de zomer. Vliegen dus voor ons!
Tot de volgende!
Cindi en Bart

• 19 Oktober 2015 - 12:23

Maaaaaaaaaaaaa&&&paaaaaaaaaaaaaaa:

hier alles in orde regen en 10 gr en miezerig hier herfst nog veel wandel en trekplezier

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA&&&&&&paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa